by amanda

| Vardag
Vi är i Norrtälje nu. Kom hit för ganska länge sen faktiskt men har haft fullt upp med annat. Innan vi åkte var ju hemma hos farmor eftersom min mamma och mormor skulle dit på middag. Så jag gick dit för att göra dom sällskap lite. När vi väl kommit till Norrtälje så har jag suttit och kollat runt på internet, även filat fötterna och ätit ost + kex. Jag ska alldeles strax göra mig i ordning för att sova eftersom jag ska upp runt halv 7 imorgon? Pappa jobbar ju så jag måste upp tidigt för att få skjuss hem, så jag tänkte att jag lika gärna kan jobba hos honom också. Och det ska jag, så vi hörs när vi hörs imorgon. Om jag får tillfälle så bloggar jag när jag är där.
Pussar och Kramar amanda <3

osminkad och riktigt snygg :)
Cajsa

hehe men du skrev inte ut namnet.. :P minns fortfarande inte vad hon heter.. :/

Cajsa

haha kom precis på när jag såg ett klipp med kristin chenoweth vad hon hette..xD de är västa lika. :P

sofia

Joo:)

CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!!!

Okej :) Hehe, varför har du bilden upp å ner för? :P

w :)

vad gör du? :)

w :)

haha okej ;d.

inte mke, ska snart äta nånting!

sofia

Jopp:) Hänt idag då?:D

Sara - Mamma till Nova

Han fick en hjärtinfakt och hjärtat stannade 30min. så han skulle blivit en grönsak OM han överlevt. så för honom va de bäst att få somna in..

w :)

varit med kompisar, sen har jag spelat match ganska nyss :) sjdå?

Cajsa

lägg en bild med kristin chenoweth nån gång och vissa kommer gissa på cameron..^^

ida

hej ! :)

Nu är jag med på en bloggtävling på bloggen : http://icethorslund.blogg.se/

kolla gärna in på bloggen och rösta på den!

om du har röstat på den så kan du ju komentear så länkar jag dig imorgon kväll, '

kom ihåg ! : http://icethorslund.blogg.se/

gå in och rösta nu! :)

Linnea

re: hehe va bra! :) händer imorgon då? ^^

Sara - Mamma till Nova

vad gör du ikväll?

Cajsa

hehe jag har aldrig sånna..^^

Fanny

asså du har sjukt fint utseende!! :)

My

Har du en snygg sommarbild du tagit i sommar?

Lägg in den som bidrag till min fototävling, med tema sommar.



Anmäl och läs mer här!

http://sick.blogg.se/2010/august/tavling-sommarbild.html

Sara - Mamma till Nova

Vi ska bara kolla tv:n och sen blir det sängen. :)

Sj då?

Cajsa

nahh, orkar inte börja med något nytt nu..^^ kanske till nästa sommar

N

jodå det är kanon fint själv ? :)

OLIVIAALM

yeah =D

C E C I L I A

Jag ska också vara med pappa imorgon, kanske inte jobba, men vara med han på jobbet ;) haha <3



Kram

Anonym

du va fin utan smink<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: