by amanda

| Vardag

Jag, pappa, Therese, Kalle, farmor och Perre åkte till Fejan där vi käkade lunch och lyssnade på några som spelade. Riktigt mysigt förutom att ena motorn la av så vi blev tvugna att åka jätte sakta -.- När vi kom hem krattade jag och Kalle lite nyklippt gräs men det var så jobbigt och varmt så vi sket i det efter en stund. Just nu sitter och jag och lyssnar på låtar som varit med i alla twilight filmer. Men här kommer bilder, pussar <3







Eleena,

sv; jodå ;D

Therese Ejenstam

Tack:D

Cajsa

jag var hos Maja i några dagar. saknar henne massor nu!

sandra

sv: härligt :D

jo det är bra med mig med!

pauline

fin blogg =)

Eleena,

sv; tack :)

pauline

Tack :)

för jag tycker jag väger mkt, haha :)

pauline

nee :o

14 i oktober :)

lisa

Frågestund på bloggen nu, bara att fråga på!

Skulle bli superglad om du ville gå in och fråga något sötnos! :) http://lisatengelin.blogg.se/2010/august/fragestund.html#comment



Kram på dig! :)

pauline

haha okej, men ja tkr jag väger mycke :(

Therese Ejenstam

:)

Julia

sv: tackar:)

Anonym

haha, fast alla tkr ja e skit smal & borde äta mer oh sånt xdd

Vannichi

sjukt fin blogg <3 , men skulle du kunna rösta på mig ?



http://bbeaautifuul.blogg.se/2010/august/rosta-padin-favvo-sjkuter-framat-sa-ni-hinn.html#comment



Nummer 6 ,snälla .. Tack för förhand!

Therese Ejenstam

Ledsen! Hänt idag?

sofia

va god maten såg ut att vara!

Sara - Mamma till Nova

Fina bilder. :D

Hoppas du haft en bra dag!

Cajsa

oj, typ allt mäjligt.. :P fota, promenerade, spelade kort, shoppade i malmö och i kristianstad, kolla på film, lagade mat, gjorde smoothie...allt möjligt som sagt. :P

hannah



Har frågestund på min blogg, så kika gärna in och ställ en fråga :)



(förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!)

pauline

jaha oh förlåt :///

sofia

okej, åh va typiskt :( jag älskar pasta!

sofia

Okejj:)

CAMIE

Vilka skarpa bilder! Jättefina ^^, Ser härligt ut! :D

C E C I L I A

Sv; Hahaha okej ;)

Kram

Va sugen jag blev på pasta när jag såg sista bilden. Ser såå gott ut! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: