by amanda

| Vardag

Förlåt för att jag aldrig bloggade mer igår kväll när jag kom ut till landet. Men fick inte igång internet direkt och orkade inte vänta på att det skulle funka så jag sket i det. Satte istället på en film som jag kommer skriva om senare. Imorse blev jag väckt som vanligt här på landet, åt frukost och läste lite. Jag vet inte riktigt vad som väntar idag. Jag ska förmodligen test jobba på ett café här ute. Om jag inte gör det idag så blir det imorgon. Om jag får jobbet blir det nästa sommars sommarjobb. Vi ska nog ut och åka båt lite senare också men just nu håller pappa på att fixa något med den. Men vi hörs senare. Pussar amanda <3

soofie

sv: festa och the voice :D du dåe ?

en glad tjej.. ;D

nu är jag med i en tävling om en design.. :)

skulle vara jätte gulligt om du ville rösta på mig..

om du vill rösta på mig så rösta på mig i den här länken: http://linkter.blogg.se/2010/august/tavling-avslutad-vinnare.html jag är nr 1.. :) kramkram

om du inte gillar såna här kommentarer så ber jag så mkt om ursäkt.. :)

en glad tjej.. ;D

tack.. :)

angelica

sv ja eller hur! :)

Therese Ejenstam

Åh,härligt. Allt bra?:)

clara

Okej;)

Nej jag sitter och små bölar till en låt, och dröm;)hihi<3

Therese Ejenstam

Bara bra:D

Eleena,

allt bra? ;D

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

varse (:

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

aa D:

NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE

jag är med i veckans blogg hos http://fotobliixtt.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html#comment

ni som röstar blir länkade i min blogg :) tack på förhand :)

Eleena,

sv; Okej ;D samma hära :)

D A N I E L A ♥

- ahrå:)

Netty♥

sv' haha okej XD

AnnA ¤

Vad gör du?

D A N I E L A ♥

- tackar :)

Eleena,

sv; Yes ;D

elin

Hej!

hur mår du :)?

ebba o nathalie

tack!

vad gör du idag? ;D

emmanorrman -

sv; så bra, med mej är det bra, lite jobbigt att vara förkyld bara ;)

LINDA

Kul att träffa dig igår, även om det bara var en snabbis, hur mår du sötnos? :)

soofie

sv: tråkigt "/,

Fanny

okej, men du är riktigt fin du också! geme ditt utseende! :) kramiss



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: