by amanda

| Vardag

Ikväll skulle jag ju ha gått på fest i Kungsan men som ni märker nu när jag sitter här och skriver till er så skiter jag i den. Jag orkade helt enkelt inte gå när det var dags för att börja fixa sig. Så istället har jag ätit tacos till middag med familjen och har precis hjälpt klart Rebecka med sin blogg. Hoppas jag gjorde rätt :) Senare ska jag sätta på en film och bara mysa. Men vi hörs senare. Pussar amanda <3





bilderna är från i förrgår !

sandra

sv: det var så lite så :)

Jennifer - fiiniisjennifer.blogg.se

tackar ;)

Sandra

Ok vad gör du?

kram

Therese Ejenstam

:)

sandra

sv: jag har bara tagit det lugnt idag, är sjuk nämligen. Vad har du själv gjort?

Jennifer - fiiniisjennifer.blogg.se

vad gör du?

Sandra

Jag kikar på satc



Någon bra musik?

Kram

Therese Ejenstam

Gör mig i ordning för sängen,ska bara hänga upp 1 tvätt och sen ska jag sova. Dd?<3

sandra

sv: aha okej, trevligt :)

jag har feber, ont i magen, halsen och huvudet /:

ELIN - FOTO & VARDAG -

:) , vad har du gjort idag ? :)<3

sofia

va bra:D

soofie

sv: härligt :D, jodå de är bra :D dock börjar skolan snart "/

linnea :]

Otroligt fin blogg!

allt väl?:)

Becka

Tack så jättemycket det blev jättefint :D

precis som jag ville :)

w :)

okej, igår gjorde jag inte allt för mycket faktiskt :)

emmanorrman -

sv; vsg!

allt bra?

emmanorrman -

sv; vsg! (:

så bra, nje, jag mår jättebra bara det att jag är lite sjuk :(

KeyYo

sista fotot var jättesött :]



~ Kika in på bloggen och kommentera väldigt gärna något inlägg och gör mig jätteglad!~



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: