by amanda

| Vardag

Hallå Hallå :) Igår sov jag hos My, därför blev det inge mer uppdatering. Jag mötte henne och Filippa i Centrum strax efter 4. Vi åkte in till stan och skulle leta efter en almenacka till My men sket i det och drog till Ung 08 istället. Träffade kompisar, gick runt och så och sen drog jag och My hem. Vi gick snabbt förbi mig för att hämta grejer och sen vidare hem till My för att äta middag. Efter middag träffade vi Micke och Leo. Vi gick runt, chillade galet och träffade sen Muffe, Emil och Petter. Vi stog och glodde tills jag, Micke och My skulle hem. På hemvägen träffade vi Foppa en snabbis och gick sen hem. När vi kom hem satte vi på en film och sen somnade vi. När vi vaknade imorse gick vi upp och åt frukost. Vi satte sen på ännu en film och tog det bara lugnt. Efter den filmen gick jag hem och nu har jag precis duschat.

Idag händer det nog inget speciellt. Men ikväll blir det fest i Kungsan som ung 08 fixar. Ska dit med alla tjejer, och ikväll blir det att kanske sova med Ida. Vi får se. Jag har ju redan sovit med kompisar två dagar i rad, det är skönt att vara hemma någon kväll också. Men vi hörs senare. Pussar amanda <3

jag och my köpte smoothies igår på squeezed up, sjukt goda :)

nikita

mums!

soofie

allt bra med dig ?=)

Jennifer

är du inte :O?? jag trodde du var tjejen med brunt hår :$

AnnA ¤

tack :D

Netty♥

sv' yes :D

Therese Ejenstam

Det är toppen! Vad görs?<3

nicole$pinord

svar; Indeed :D

Julia

- Nice bara bra!!

bitte

Hej skriver för att du tidigare har röstat på min sko och blivit länkad på min blogg.

Röstar du igen får du ännu en länk.



Min sko börjar närma sig top 10 nu och vinner jag så är det er jag delar vinsten med

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Kram bitte

j є и и ı ƒ є я

okej... gott med smoothies :)

Therese Ejenstam

Inte mkt,kollar på gamla bilder:)

Julia

- Jaa (:

Therese Ejenstam

Mm<3

ELIN - FOTO & VARDAG - :D

hehe okeej (: , allt bra idag ?

j є и и ı ƒ є я

vad tycks om min header?? ;D

Netty♥

sv' aw tack detsamma!:)

ange

tackk, dom såk himla goda ut. Det är bara bra med mej. :) <3<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: