by amanda

| Vardag

Godmorgon eller ... goddag ? Jag gick upp runt 12 idag fast vi hade ställt klockan på 11. Angelica och Elin sov här, Filippa skulle också ha gjort det men det blev inte så. Igår blev det ung 08 hela dagen. Vi drog därifrån runt 17 kanske ? Åt middag på pizzeria och drog sen till Matte för att vara med han och Micke men dom var jobbiga så vi drog därifrån. Gick till Fattig parken och chillade istället och påvägen hem mötte vi Micke och Matte igen så vi var med dom ett tag. Gjorde inget speciellt och sen drog dom. Jag, Annie och Elin som var kvar satte oss på min varanda med tända ljus, te och salta pinnar :) Sjukt mysigt ! Sen sminkade dom sig och jag tog så kallade modell bilder som jag bjuder på i nästa inlägg. Idag blir det 08 igen, fast lite senare. Men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig. Vi hörs senare. Pussar amanda <3

Här får ni en tjuvtitt =D

bitte



Hej skriver för att du tidigare har röstat på min sko och blivit länkad på min blogg.

Röstar du igen får du ännu en länk.



Min sko börjar närma sig top 10 nu och vinner jag så är det er jag delar vinsten med

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Kram bitte

Cajsa

tack sötnos!^^



händer idag då?

c.

allt bra ? :)

fin bild!

e

Haha jaoja:)

ica

sV; jooodå! :)

Netty♥

sv' okej :)

adelina

sv: okej :)idag ska jag städa sen träna :)

Netty♥

sv' inte så mycket. själv? :)

beatriicea

jodå det är bra med mej :)

vad gör du ?

Elin

Svar: Jarå, sjdå? :)

Cajsa

Jag och Maja ska på stan och sedan blir det kanske att fota lite. :)

JULIA

- :D

Allt bra idag?

MATILDA ROSQVIST

fin bild :')

clara

härlig bild!

tack så jättemycket:)<3

R e b e c c a

Söt bild :D

FILIPPA MÖLLER

sv; tack gumman :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: