by amanda

| Vardag

Hello bitches :) Jag kom hem för en liten stund sen. Det har varit en fantastisk kväll. Annie kom till mig lite senare på dagen så vi fixade oss tillsammans. Runt 4 kom även också. Vi gick hemifrån strax innan 5. Mötte Matilda och Filippa i centrum, Hanna hoppade på i Skärmarbrink. Vi gick till resturang Bambo Garden som ligger i Medborgarplatsen. Drack och åt riktigt gott, godare än jag förväntat mig. Matilda gick efter bara en liten stund men vi andra hade hur trevlig som helst. Vi satt kvar lääänge och efter det gick vi runt halva stan. Vi tog tunnelbanan till Skanstull. Därifrån gick vi till medis, vidare till slussen och sen tog vi tunnelbanan till Rådmansgatan. Chillade runt där och åkte sen till Kärrtorp. Mötte Leo, Micke och Emil. Vi gick till Fyren parken, satt där och snackade. Emil drog efter en liten stund och vi andra gick vidare till Fattig parken för att träffa Matte och Muffe. Inget speciellt hände så jag och Hanna tog sällskap hem. Nu ska jag bara ta det lugnt, kolla på film och äta vindruvor :) Men vi hörs väl senare. Pussar & Kramar









alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. hihi tack så mkt :D

e

Varsegod! :)

Evelina

va mysigt ni ser ut att ha haft det:)

Cajsa

god morgon! :D eller nåt sånt..^^ åker snart till skåne! :P



allt bra idag?

Camilla

kolla in min lilla blogga och kommentera gjärna! :)

ELIN - FOTO & VARDAG <3

jo det är bra :) förlåt för seeennnnttttt svar ! :/

Linda - ndaiL

Gomorron!



Allt bra?

matilda haglund

allt bra med dig då?:)

Netty♥

sv' fina bilder :)

Anonym

tack :) fina bilder :P

Therese Ejenstam

Åh,tack detsamma<3

Netty♥

sv' det var så lite! allt bra idag då? :)

ronja

sv. aa :)

superfina bilder!

Linda - ndaiL

Jo det e bra :)

Netty♥

sv' det fungerar :D

Therese Ejenstam

Tack detsamma:D

clara

hoppas du får en fin dag:)

Sandra

Halloj blåbär! Mysig blogg du har.

Vad ska du pyssla med idag?

Kram

Anonym

varse :)

hejannw

mysiga bilder! :)

¨jag har precis sprunigt :) själv?

matilda haglund

det är bara bra:)

simone

vilka häärliga foton :D

alexandra

jättefin du var, det ser också ut att ha varit trevligt!

viktoria

mysigt ni ser ut att ha det :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: