by amanda

| Övrigt

Jag skrev det här inlägget igår men eftersom det inte gick att komentera det inlägget så måste jag publicera på nytt -.-


Hallå hallå ! I hamnen var det riktigt mysigt. Jätte många var det så vi grillade, gick på tipsrunda, hade någon lottgrej, fiskade och så. Efter några timmars fiskning drog jag, syster, Matte och Linus hem till oss. Spelade kort och sen kom Adam. Även Linus kompis Stavros kom. Alla de drog till Gurra efter ett tag, jag själv orkade inte följa med eftersom det är så långt bort. Jag ska bara mysa framför Sex and the city. Men här kommer bilderna från idag. Pussar amanda <3










sofia

samma:)

Cajsa

aww, tack sötnos! :D

soofie

sv: okejs :D kompisar och så =)

MEvie♥

heeeej :)

händer idag? :)

kul med fiske :D

elinochamanda

gör du då ? =)

Linda - ndaiL

Ja, en hel del :S

Anonym

japp:)

E L I N - FOTO & VARDAG- ♥

aa :) , allt bra ?

rebecka

sv; okej :) bra här också :)



taack :D

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

PJOHANNAS

SVAR: Japp, vad görd u? :)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :).

FIONA - en ointressant vardag

vackra bilder!

M E T T E W I I K♥

yes:D

simone

Ser häärligt ut :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: