Att vara stark

| Djupt
"Att vara stark är att se livet som det är
att acceptera dess kraft, att ta del av den
att falla till botten, slå sig hårt och komma upp igen
Att vara stark är att våga hoppas, när ens tro är som svagast"

Sann text! :)



sv: Ja då det är de allt ;)

N

din text du skrev,kändes lite som det va till mej :)

amanda

haha jaop :P

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: tack :D

ajemän :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: fina bilder :D

Felicia

Lugnt, allt bra med dig?:)

Jaa det är alltid roligt! :D

sofia

aa:)

Ellinor

sv. Yes! :)

Hur är det då, och vad har du gjort idag? :)

marcus

Sv; jag kollar på fångarna på fortet =) har du haft en bra dag`?

idacenterlid

love you to babe

Va bra då! Länkning kommer på onsdag eller torsdag :)

Emma | Fotoblogg & vardagsliv + massa mer

Hejsan! Du hade kommenterat emmaeriicajwonderland.webblogg.se förut, och jag var nyss inne för att kika på kommentarerna som jag ej svarat på och tänkte meddela att min nya blogg som jag har är emmaeriica.webblogg.se



skriv gärna :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. varsåpgod :D

Anna €

Tack! :D

soofie

sv: ah :), händer i veckan ?

sandra

de är bra!

N

ja man vet ju aldrig ;)

precis visst är det,men har sista året på högstadiet nu och försöker glömma allt det som gör mej depp och verkligen kämpa för att behålla mina betyg.-

Emma

Ha en trevlig kväll!

Kika gärna in i min blogg, en stor blogg på väg upp!

www.Livelifefool.com

M A L I N :)

iih oekj :P



det har du rätt i (: <3

sandra

sv: vi hade massa olika lekar på maskeraden, dansade och hade allmänt kul :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

Linda - ndaiL

ÅH men va bra :D

Jag fotar

Måste bara säga att du har en jättefin blogg och jag älskar verkligen din design!

idacenterlid

men va snäll du är. tack gumman <33

viktoria

fin bild :)

ange

Sann och bra text. :)

Naima

Hejsan :D



Jag har faktist en fråga till dig, Läs min senaste inlägg '' Dagens åsikt '' angåede otrohet ! Så tycker du att jag hade rätt eller har du en annan åsikt ? Och dessutom för du veta en sak om killarna du inte vet .



Kram//Naima www.naaimas.blogg.se

Fanny

allt bra med dig snygging? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: