hiss&diss

| hiss/diss

* våren är påväg !

det är så otroligt skönt att äntligen slippa vinterjackan och vinterskorna. jag älskar känslan av att vakna upp på morgonen och se solen lysa in genom fönstret ! härligt :)
bild lånad från google

*
TaylorLautnerDaily - Din dagliga dos av Taylor Lautner.
jag har börjat läsa en ny blogg om taylor lautner. en blogg för alla som älskar honom. de bjuder på exakt allt, information om filmer, böcker och mycket mer, har frågestunder, massa bilder på honom m.m. denna blogg läser jag nästan hela tiden, kan inte få nog. och en sak till ... jag älskar deras bilder på taylor. de lägger in bilder som man nästan aldrig sett förut. tummen upp för dom !


* min hemliga blogg
jag har ju en hemlig blogg, där jag skriver ut allt. mina problem, känslor och åsikter. jag tycker att det är riktigt skönt. som en dagbok fast på internet. alla borde ha en hemlig blogg som bara den själv vet om. super bra!



* "players är för nybörjare, kärlek är för proffs"
jag är trött på alla killar som leker runt och sårar folks känslor. visst, det finns tjejor också. men nu dissar jag killar. kan dom inte bara inse att det inte finns någon mening med allt. jag är trött på att se mina vänner gråta för killar som sårar dom. finns det ingen gräns på vad man får göra och inte göra ? när ska det ta stopp? -.-


* folk som slutar höra av sig
jag har många gånger frågat "vänner" om de vill träffas då de svarat att dom inte kan, men gärna en annan gång. men hur många är det som hör av sig ? de allra flesta, men tyvärr flera som inte gör det. om dom inte vill träffa mig, så säg det ? jag är trött på att gå runt och vänta, vill du inte ha något med mig att göra så vill jag inte ha det med dig heller. men stå för det, så jag slipper gå runt med obesvarde frågor.

* Premier by dead sea premier
den här krämen har vi hemma, den luktar underbart och verkade super i början. men efter ett tag blev jag bara torrare och torrare av den. kanske är det bara jag och min hud, men jag dissar den i allafall !


bilder lånade från google
simone

så snygga foton du har :D

f

härligt :D

Anonym

jo det är bara bra med mig=) några planer för kvällen då? =)

Anonym

härligt:) jo jag funderar på att se någon film, vilken ska du se? =)

Anonym

haha ah xD <3



håller med; om det du dissar!

Anonym

nejnej det är du inte,



i got your back liksom ;)

hihi (a)

Kia - http://kiiika.blogg.se

Hej, är en av de 10 finalister för Veckans Blogg :) Skulle bli väldigt glad ifall du röstade på mig. Är nr 7 :) http://brunettbloggen.se/2010/april/finalisterna-i-veckansblogg.html#comment Tack på förhand :)

f

kompisar för det mesta hehe, själv? :)

- YE HELLO !

- INDEED ALLTSÅ!

f

okej nice :]

matilda

Sv Det är super med mig också, har du påsklov nu? (:

Anonym

hihi ah :D <3 (a)

Victoria

SV: Jaha, vad handlar den om? Inte sett den, tror jag. Jag suger på titlar på filmer! ;)



PUSS&KRAM

XOXOXO

Victoria

SV: Haha, okay. Ska göra. ;)

En komedi elr?



PUSS&KRAM

XOXOXO

f

ska baka haha, själv? :)

sandra

jag har precis ätit middag:) själv då?

Anonym

åhh visst e dem :D

vill ha <3

matilda

jag håller med det där om players. vilka fittiga killar det finns -.-

frisscarro

hej :)

jag MÅSTE bara få veta om du köpt premier produkten i Sverige?? Vart isf? Jag älskar deras produkter men får inte tag i dom någonstans :(



Mvh carro. (maila mig gärna ett svar. [email protected])



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: