Today / annie

| Vardag
..efter skolan skulle ja träffa min käre filippamöller, men hon blev typ sjuk o kunde inte. ja åkte t björkhagen träffade natou som va med laura, ja hejade på tim o sen åkte vi alla vidare t hammarby o gjorde inte så mycket. sen kvart över fem träffade jag, anton s & tim på hammarbyhöjdens perrong följde med dom t TC.. fråga mej inte varför? sen åkte ja hem och åt, drog sen ut för att träffa filippa som va med viktor A, lilladam, thrife o amandaj. vi gjorde inte mycket. killarna drog, amanda t skarpnäck, filippa träffa matte o ja mötte upp emil o matthew i centrum satt bara där och prata sen så kom joel o svante och sa hej, vi stog bara där och prata sen drog ja hem. har kollat klart på desperate nu o ska börja fixa mig.. Pussspåmun/angelica

bild på mig o elin


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: