teneriffa

| Vardag
hej mina sòtnosar, hoppas ni har saknat mig !
fòrlat for att jag inte blogggat innan som jag sa att jag skulle gora. men jag har inte haft tid och vi har gjort sà mycket annat. som ni vet sa skulle jag komma hem idag, men det kommer jag inte att góra págrund av vulkan utbrottet som var i island -.- sá det gár inga flyg. istallet sá kommer jag och alla andra fá ta ett flyg klockan 4 inatt som gár till portugal. dar ska vi sova nágon natt, ingen vet hur lange. sen sá ska det komma bussar som hamtar upp oss, sá vi ska ta bussen hem. det kommer att ta flera dagar, och jag som ar áksjuk. menmen, vi kommer ata och allt pá bussen, ánda gángen vi stannar ar under natterna, tror jag. jag har verkligen ingen anning och det verkar ingen annan har heller ha. men tiden borjar ta slut, sá jag máste avsluta. vi hors sá fort det gár, pussar amanda ! <3
ronja

oj vad lyx att få vara ett par extra dagar! :D

nikela.blogg.se

Sv: jadå(:

* Em

Godmorgon! Är allting bra med dig idag? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: