teneriffa - del 1.

| Resor









Patricia Appelgren

haha redan kollat på designa din blogg. :(

oh, tack så hemskt mycket! ska vi följa varandra med bloglovin? hehe.

FlizanLizan

sv: Jaha okej vad kul :;D

Jora det e finfint sj? :)

bella :)

sv: mm :)

tack, :)

förkyld & ont i magen :(

ah, det låter bra tkr jag också :)

kramar!



ja, visst gör den! jag hatar den foundationen

C E C I L I A ♥

sv: Jäklar vad fint det är! Snygga bilder ;)



Jag slutar runt 4 för jag har ju prao =)

Jag kan höra av mig, vet inte om jag skulle träffa min kusin eller inte, ska höra med henne :)



puss

bella :)

sv: mm, jag hatar att ha ont i magen :(

tack så mkt :)

Patricia Appelgren

NU har jag lagt till dig :D

Anonym

det lugnt :)

hadde du kul?

det bara bra tack,sj?<3

Sabina

sv/ Haha tack, ja det är jag :)

Jessica

men gud så härligt! :)



Tycker du precis som jag att lidande djur är hemskt? Och du förstår inte hur folk kan behandla djur, t.ex hundar, på något annat sätt än med kärlek?



Isåfall - snälla, kika på mitt senaste inlägg och se vad du kan göra :)

Tack på förhand!

Sabina

sv/ Tack vad söt du är!

Anonym

=] <3

härligt o höra

köpte nått fint där? :)

ronja

oj vad härliga och fina bilder, jag också vill dit :)

Anonym

ah okeyy(:

S.

Vad fina bilder.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: