svar på tal

| Svar på tal
gissa vem ? ;) om by amanda:
ja tycker det är bra.
för då kan man ju låsas att man äter upp i idioten så han aldrig kommer tillbaks. jo det va rätt likt, en sån skithög som han :D
svar: angelica din j*vel !
det är ju något fel på dig ditt diarébarn -.-

bild lånad från google
MyzaaN - Princess Pink

tack detsamma gumman,

jag fixar det sissta på den imon . kram<3

nathalie eriksson

Hej! Har du haft en bra påskafton?:-)

Kram

Lexie

tack så mycket :)

använder mig av en canon eos 450D :)

E M A

inget sprc:D

PS. Har ny blogg så kommentera till denna blogg. Puss :)

liza

sv: hihii :d

ANNIIIIEEE :D

HAHAHAHAHHAHAHAAHA

HUR VISSTE DU ATT DET VA JAAA :O!

vickan

Snygg blogg ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: