svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
du har en jäätte fin blogg! älskar designen och allt. du verkar vara en glad tjej med gott självförtroende och bra vänner:) så nu har din blogg funnits i två år? kul att det gått så bra, du borde fira stort nu. det är du värd. Hoppas att allt går din väg och att du har kul, det är det viktigaste. man ska inte bry sig om vad andra säger och tycker. Ha det bra. kram från en "bloggvän".
svar: tack så jätte mycket ! jag älskar också min design, super nöjd verkligen ! gott självförtroende och bra vänner har du helt rätt i. 2 år, ja .. en underbar tid ! tack så mycket. kul att du hör av dig och gillar min blogg. men skriv gärna ditt namn nästa gång ! ha det bra du också :) kram ♥
Cajsa

härligt! :D

nej, ska försöka skrapa ihop ett inlägg innan det bär ut på promenad sedan också. :P

Sabina

sv/ Ingenting att tacka för :) hur mår du idag? Puss!

Julia

kul, jag med. :)

sandra

jag mår bara bra, lite ont i huvudet bara:)

själv då? <3

Sabina

sv/ Åh vad skönt :) jag mår också fint, hihi. Så det är också skönt!

maria

sv: okej, så bra då :D

det är bra med mej med :)

kram!

josse .

mjo , bara varit ute & sprungit lite.. annars inget spec :)

o har jätteont i lilltån :o xd

hejannw

haha, jodå ;)

Emma

jadå :D har ud?

FANNYHEDBERG - fannyjosefin.webblogg.se

exakt samma :)!

D A N I E L A ♥

- på lågprisladan heter det :)

Cajsa

nu finns nytt inlägg på bloggen och jag drar ut på promenad nu. :) höres senare!

Anna

sv: Okej så härligt ! Har du haft en bra dag ? :)

e

Hej, ska du göra något kul på Valborg? :)

S.

Ja du får ta och festa ordentligt :)

Katja

sv: jadå, hihi okej låter roligt :)

tack så mycket! :)



förresten skulle du kunna rösta på mig i en veckans blogg tävling? (A)

gå in på http://resolved.blogg.se/2010/april/entry-78703901.html#comment om du vill rösta :)

moa

sv: eheheh xd

Emelie

Sv: ja va tjusigt :)

hanna

okej! :D

Marie

Jag har lagt till dig nu på bloglovin! Så nu får du lägga till mig :)

Aggeoa ♥

SV: Nja, dagen har väl inte direkt börjat bra kan jag inte säga höhö ;) sj?

natalie

Jodå! =) igår gjordes det inte så mycket, bara slappade :) Själv då?=)

Sara

Det är bara bra med mig sj då?:)

M A L I N |--| ee

SV. jodå, allt är bra med mig! hur är det själv? :)



föresten, kan du rösta på min bild? :$<3

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment



nummer 12!



Det skulle betyda så grymt mycket!

Annie

sv; Idag ska jag drilla. Om du vet vad det är. Det är ju Valborg och vi ska drilla upp till brasan. Ska bli kul! :)



Vad ska du göra idag då?



kram /a.

Sara - TÄVLING!

Svar:

Det är bra här också!

Vad händer ikväll? =)

FlizanLizan

sv: joda dagen har vart helt okej men den blir bättre sj? hehe ;¨P

linda ♥

härligt! :D jo tack samma :D<3

Anonym

jo jag har haft en bra dag, själv då? :D<3

LINDAVIOLA!

sv; Praktiserat, själv :)?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: