matilda här

| Vardag
hej allihopa amandas läsare! :)

är det bara jag som saknar amanda gaalet mycket? :( nej ni också jag vet det :O vet inte vad jag ska skriva det här lär bli tråkigt men det skiter jag fullständigt i om ni tycker haha :D
jag får väl berätta vad jag gjort idag?
Efter skolan åkte jag & Elin hem till mig vi åt makaroner och satt vid datorn ett tag sen fixade vi oss och åkte till tcentralen kollade affärer i ett tag, skoja inte jag var sommar klädd idag! hade ingen jacka faktsikt det var ju skitvarmt ute! wohoooo sommartiderna påväg till sverige eller? I Hope So. Efter ett tag gick vi till tunnelbanan och mötte Joakim, vi hade skiitkul vi gick runt i affärer garvade som i helvete vi prövade tjej kläder på joakim och så haha det va kul :D så gick vi runt i tcentralen, aa lekte ganster som elin skrev (i en annan blogg..) och fan va kul det va joakim är jätte snäll & gullig :) vi var iallafall där hela dagen, solade på en bänk ovanför plattan vid stora fontänen typ och det va mysigt där. ååh jagälskar sverige nu :P vid sex åkte alla hem.. har bara varit hemma nu, mår inte speciellt bra så jag stannar bara hemma imorgon från skolan :/

vi hörs någon annan dag!/ amandas bästa syster

jag & storasyster, lika, huh? ;)
Emma

gud vad härligt!:)

Jätte fin blogg design <3!

OLIVIA LEGEND

allt bra? =)

Pam :)

söt bild! ;d

E B B A

fin blogg! :D

ronja

fin bild :)

jossa

skitfin blogg bruden :)



hoppas du får en mysig kväll, puss !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: