Godnatt / Filippa

| Vardag

hej amandas söta läsare! filippa hääär :)
fan jag saknar redan min älskade amanda asså! och hon åkte liksom idag? ;O fan kommer inte klara mig utan henne en hel vecka.. vad har ni gjort idag? jag har varit på skansen med ida, haha har inte varit där på vet inte hur länge.. vi träffade alla djuren förutom mina släktingar.. grisen.. :P sen drog jag hem, annie åt hos mig sen åkte jag och träffade matthew, emili och matte. vi var i fatti parken och vid halv 9 drog jag hem.. nu ska jag börja göra mig iordning, imorgon är det ju skuula.. -.- åååh orkar fan inte.. önskar fan att jag hoppade ner i amandas resväska nu och slapp skolan ;) hörs imorgon, puss

gammal bild

aww

det är okeej, sj? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: