förlåt för dålig uppdatering..

| Vardag
hejhej. nu sitter ja hos annie syster. inatt sov ja anna soli julia o emelie hos anna, skit kul! idag ska ja vara med annie o lippa, kanske träffa joakim & annie snacka om att vi skulle träffa tim o några en stund :P men vi hörs .imorgon kommer amanda sötnos hem! annie hälsar ;)
puss / elin <3


slänger in en bild på mig o syster ;)
Emma - JAO.BLOGG.SE

ingenitng :D sj

Saga (:

Hejdu ! :)

Skulle du vela vara snäll & göra en header åt mig, jag har kollat på din, & jag gillar den, jag lägger ut en bild på min blogg på mig så kan du ta den & göra om :D

Asså det här är bara om du vill, men skulle vara tacksam :D

Lukia

Har du en blogg, Elin? =)

ronja

fin bild :)

simone

Natti amanda, hoppas du haft en kanonkväll - avslutade min med att se "The ugly truth" som.. tja var rätt dålig, inte min humor - har du sett den?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: