eclipse

| Vardag

har ni sett den nya trailern ? jag ser verkligen fram emot filmen och tror att den kommer att vara hur bra som helst.
jag längtar verkligen :)


hur som helst så börjar jag att bli lite trött så jag ska börja tvätta bort sminket och så, och sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på film. jag laddade ner "luftslottet som sprängdes" för någon dag sen så jag tror att jag ska se den. dessutom gick den väl på tv nyss ? hmm.. jo jag tror det. men vi hörs efter filmen eller imorgon när jag vaknar. pussar amanda
hejannw

händer imorn då? :)

FlizanLizan

sv: Härligt ;)

Joda dagen har vart bra :D

hejannw

mysigt :)

jag ska konfimeras imorn

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: okej kul:D

lina

Usch.. Jag skulle seriöst svimmat om jag såg en ;p

Taack! :D

aw

sov gott<3

Cajsa

ska nog sova nu. :) natt natt sötaste du! :D

Anonym

=]<3

åh kul(:

vart ute o köpt lite saker(:

tack så mkt sötnos<3

sagha

jaoo:P

Emma

bra :D dudå

Annika

:)

tack så mycket :)

hanna

Lite tjaffs med vänner och så, om du vill läsa kan du bara läsa inläggen "." & ".."..



anmäl dig åxå gärna till veckans blogg!



kram

moa

sv: vi kom i samma klass i 7an :)

photoblog by malinhe

SV: idag har jag inte gjort så mycket än, :) självdå?

Aggeoa ♥

Eclipse! :D Trailern är så bra :))

maria

sv: igår va jag med en kompis, vi va i hageby (shopping sak) och sen åkte vi till henne, sj då ? :)

kram!

Katja

sv: jadå :)

okej, det låter roligt! :)



ska du hitta på något roligt idag då?

kram

linda

Tack! =) Åh vad härligt, blir den dryg att ha i längden, alltså måste man spruta jättemycket för att det ska lukta något alls? =)

S.

Jag längtar såååå!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: