by amanda

| Vardag

jag kom hem för en liten stund sen, är super trött "/ dagen har varit lång men rolig. slutade runt halv 1 då jag filippa och amanda j direkt drog hem till mig. fixade oss lite, lyssnade på musik och åt och sen drog vi hem till filippa. där gjorde vi nudlar och fixade oss lite mer sen drog vi till kärrtorp och träffade annie, ida muffe och leo. vi stog och snackade och efter en stund drog vi till centrum och mötte emil och matte. vi chillade bara men sen drog vi till nytorpsfältet men gick till nypan och chillade istället. efter ett tag drog vi ner till fältet, träffade en massa och hade trevligt. mycket mer finns inte att berätta, inte vad jag orkar just nu i allafall. ska ladda ner en film och kolla på, så vi hörs imorgon ! bilder kommer senare. pussar amanda <3

arkiv bild

Anonym

härligt med båt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: