by amanda

| Vardag
Hello :) jag kom hem för en liten stund sen men har suttit och svarat på komentarer. jag drog ut tidigare idag med ida, vi gick på promenad och efter en stund kom natou och emelie. vi gjorde ingenting speciellt, stog och snackade och så. vi träffade lite folk och efter en stund stog vi jätte många i centrum. men jag gick hem efter ett tag, kallt om händerna ! menmen, vi hörs om ett tag igen. pussar amanda <3
Emma

Nikon :d

Emma

aaah :D

Emma

hhi :D <3

idiadiiadidiiaa

hihi, allt bra? ;)

Emma

käkat me mamma :D dudå :D

Emma

okej :D <3

hanna

jorå, helt okej! :D

moa

sv: jadå :) har du?

haha nej det gör det inte. men jag brukar inte göra designer till folk? xd

Katja

sv: ja :)

ja det är jobbigt -.-

jag tror att det är därför <3

hejannw

detsamma :)

Emma

grekisk mat :D

Cajsa

hhe ja då. :) Helén håller ett skarpt öga på mig..^^ har dock aldrig sätt henne så sträng som idag! :O Hon vägrade låta mig sitta och äta själv!

Katja

sv: haha vet inte (a)

men tappar inte lika mycket som förut iallafall :)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. åh tack så supermycet :) allt är bra sj då??

hejannw

tack :D

Cajsa

varje dag snarare...eller rättare sagt, de dagar vi äter tillsammans för att vi är ute på turné. hela förra veckan när vi var i ånge för att ha musikalen var hon en hök på mig och jag såg att hon var orolig också. idag var vi i Sundsvall och hon vägrade släppa mig ur sikte under lunchen. Kommer väl vara samma i morron...speciellt med tanke på att hon vet att jag inte kommer få någon middag på skolan.. :P

Theresé

Fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: