by amanda

| Vardag

nu börjar det bli dags att röra sig mot sängen.
ska läsa lite och smsa och sen försöka somna.
imorgon blir det skolan och efter så ska jag träffa Ida.
jag vet inte vad vi ska göra, men jag bloggar så fort
jag får möjligheten. godnatt sötnosar ♥

hejannw

oh, haha :)

hejannw

tack! :D

sandra

nej han sa inte det själv, han berättade det till min bästa tjejkompis som sen berättade det för mig.

Cajsa

för att jag har fått order av Helén (min mentor och lärare i allt utom sång) att jag inte får träna mer än den dans vi har på skolan p.g.a. att jag inte ska utväckla ortoroxi igen eller kanske rent av anorexi. Har en ätstörning och hon är väldigt mån om att det inte ska bli värre och att jag inte ska gå ner i vikt. Så får hon veta att Emma drar med sig mig på promenader kommer Helén att döda oss båda..XD

D A N I E L A ♥

- okej:)

M I M M I

sv: Tack! :) Vad ska ni se för bio?

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: härligt =)

Anna

sv: Åååh va härligt :) vill också åka utomlands !

Sagha

ja absolut själv då?:)

Sagha

godnatt sov gott:) Hoppas du haft en bra dag och att du får en bra dag imorgon:)

Anonym

låter skönt(:

vart ute med mams o storhandlat o sen vart hemma(:



vilken film? <3

bella <3

okej! :)

hanna

så bra då! :D

Katja

sv: varsegod :)

hihi okej, det hade jag också :)

fast då tuperade jag inte håret, vilket jag gör nu <3

moa

sv: mm;)

Aggeoa ♥

SV: Såklart (a) Trean är den bästa i serien tycker jag :))

idiadiiadidiiaa

söt blogg du har! :)

Emelie

SV: va härligt, vad har du gjort? :D



Tack min helg har varit bra :D

maria

sv: okej :)

kram!

jjulia

Johoo :)

Ciiz

haha ja vi får se :D

Anonym

Grattis! till bloggan alltså, en välförtjänt födelsedag :)

FlizanLizan

sv: Idag ska jag träna småttingar hehe sj¨? :P

photoblog by malinhe,

SV: okej! :)

FANNYHEDBERG - fannyjosefin.webblogg.se

ja visst va den!



haft en asbra helg. självdå?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: