by amanda

| Vardag

du var som en bror för mig.
men det är länge sen nu.
jag vill aldrig mer ha med dig att göra.

hejannw

absolut :) själv?

Cajsa

nej, inte vad jag vet.. :P

hanna

okej :D

Katja

sv: hah jag vet inte, jag har blivit van vid att göra det :)

tack så mycket!

kan du inte lägga ut en bild på bloggen på hur ditt hår blev när du gjorde det då?:)

Katja

förresten, såg att du redan hade lagt ut en bild :)

det passade ju dig också! hihi :)

Cajsa

har den inte. såg den hos en kompis. :P

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

söt bild =)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack :) <3

LINDAVIOLA!

sv; Det är lugnt :).

ronja

sv: tack! :D

jättefin bild :)

hejannw

haha okej :D

Cajsa

hehe, ja och du skrev en bra film också! ^^

FANNYHEDBERG - fannyjosefin.webblogg.se

jo bara bra!<3

hanna

min helg har varit perfekt, att tillbringa i stort sett hela helgen med mina bästa killkompisar på en lerig fotbollsplan är underbart ! :D



har din helg varit bra då? :D

D A N I E L A ♥

- tack så mycket:)

o tack :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: