by amanda

| Vardag
jag drog till farmor igen för att duscha, men fastnade där framför tv:n. jag kom hem precis så nu sitter en nyduschad amanda framför datorn. ska kolla lite bloggar och svara på komentarer. sen återkommer jag igen, med ett tips. pussar amanda <3

föresten, när jag sitter och kollar på tv hemma hos farmor
 så kommer plötsligt en räv !
E M A

jadå:d sj:)

E M A

:D

Lorissa

Åh vad mysigt, vi hade en tam räv i stugan förut :)

sv: haha I see, låter så knas att säga landställe tycker jag :P

E M A

oj :o

hjaha tack

*

Cicci

tack! eh vad gör du?

Cicci

svarar också på komentarer :) ♥

E M A

hahah ja xD ska ha en i ett annat inlägg:D

Cicci

11 år sj?

E M A

sammaaa:D

anniie

HAHAHAH AMANDA FICK BESÖK! ;)

LINDAVIOLA!

sv; aw, tack :D.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: