by amanda

| Vardag
nu har jag kollat på "sex drive" och "motherhood"
jag tycker att sex drive var jätte bra, har sett den förut. och motherhood var långtråkig men helt okej.
snacka om att den här dagen är riktigt seg -.- jag vill gå ut, men har ingen ork och orkar inte fråga någon. så jag stannar hemma. ska hoppa in i duschen någon gång men vi får se när. hörs senare !
moa

sv: jaha ;)

14 xd

J U L I A♥

Haha nejdu!

Mig lurar du inte ;)

Min mamma har vart tsms med han i 34 år och sen fick jag ta över haha :D

Cajsa

har du någor bra filmförslag?

lina

Jag förstår det ;p

bella!

svara på dagens fråga i min blogg! :D

http://bellaisit.blogg.se/2010/april/dagens-fraga-2.html#comment

Natalie

Haft ven bra dag idag då?=)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi okej :) fint hår:D

Anonym

:D <3

gjort idag?<3

FANNYHEDBERG - fannyjosefin.webblogg.se

jaha va kul att vart utomlands!!

tack så mke, allt bra med dig?

ABSSOLUTAARNELA

så söt är ja inte :D haha

linda

ja när jag har pengar ;)<3

Katja

sv: jadå :)

nej jag krusar det varannan dag :)

Syveramal

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: