by amanda

| Vardag

nu är jag hemma igen.  jag och mamma åkte till farsta centrum för att shoppa lite men det som jag skulle köpa fanns inte. så vi kollade runt lite och sen åkte vi till ica och handlade mat. vi har precis kommit hem och jag ska snart sätta på en film. jag vet inte vilken ännu. jag orkar i allafall inte gå just nu, så jag tror att det bara blir en hemma dag. men vi hörs senare, kisses !

emelie

haft en bra helg?:D

lina

Tråkigt när det inte finns.. :(

Annika

hehe okej okej brukar kunna vara så ^^

hihi ja visst är hon söt :)

sandra

jag ville bli tillsammans med honom men fick veta lite mindre roliga saker igår så vill absolut inte bli tillsammans med honom igen.

sagha

hihi jaa:D

hejannw

haha okej :D

Emma

tackl så mkt :D

Katja

sv: hihi okej :)

låter roligt!

vara med kompisar tror ja :)

CAMIE

SV: Idag har jag inte gjort så mycket :) Fixat med en bild som ska bli min och min systers tatuering och så har jag rivit lite tapet ;D



Själv da? :)

Emelie

Söt bild :)



Sv: haha jaa verkligen xD

haft en bra helg? :)

trashy

följ mig och mitt struliga liv i min blogg, du kommer verkligen inte ångra dig när du väl har börjat läsa den!

kärlek till dig



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: