by amanda

| Vardag
Jag har precis kommit hem, shit vad kallt det är ute ! Men det var ett underbart väder på dagen :) Hur som helst så kom Ida hem till mig tidigare idag men vi åkte direkt in till stan. Kollade runt lite och fikade sen inne på Åhlens city. Efter det åkte vi hem till mig och fixade oss lite och sen drog vi ut och träffade Erik och Muffe. Men vi hann bara vara med dom en liten stund innan vi skulle gå och hämta thai mat och sen hem för att äta. När vi ätit drog vi och träffade Erik och Muffe igen och en stund senare kom även Emil. Vi stog typ i centrum och då och då kom det hur många som helst. Som kom och gick .. Mycket mer har inte hänt ikväll. Men nu ska jag svara på komentarer och sen kommer del 2 med bilder från teneriffa :) Pussar amanda <3
Cajsa

nej, det blev aldrig någon städning.. :P

Cajsa

nej, det blev aldrig någon städning.. :P

hejannw

svarar på komentarer och så :)

hejannw

vart har du vart förresten? :)



tack så mycket, va snäll du är! :D

sagha

Okej:D

O L I V I A '

tack tack :D tack hahahah :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: