by amanda

| Vardag

Hello ! Jag vaknade någon gång runt 11, då gick jag och Annie upp. Vi åt frukost och sen kollade vi lite på repris av talang. Efter en stund gick jag in i duschen och när jag var färdig drog Annie hem. Jag har precis plockat undan i rummet från igår och klätt på mig så ska bara sminka mig + fixa håret. Sen ska jag dra ut för att träffa Ida. Jag vet inte vad vi ska göra men jag bloggar så fort jag kan. kisses

Cajsa

ahh ok..;-)

jag borde städa rummet.. :/

FlizanLizan

sv: härligt, joda de e finfint ;)

Ja en så länge är jag det hehe ;P

aww

fira kusinen! sj?

J U L I A♥

Haha okej :P

Men jag och Taylor har vart gifta i 12 år ;)

Jag har redan träffat hans föräldrar haha :)

moa

sv: haha jaoo, det är min älskling det :D

klart han är xd han tackar säkert ;p

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi idag händer inte så mkt:P sj då?:D

Mathilda

lugnt :D vart varu ? :) bara bra , själv ? : )

Emma

hehe ja:D

Ida

Svar; Jo tack det är bara bra med mig med :)

alice

Fin blogg! :)

Annika

okej okej ha en bra lördag :)

Anonym

härligt sötnos(:

jodå det okeyy(:

gjort idag?<3

hejannw

vad gör du? ;D

sagha

Inget speciellt själv då?:P

sandra

träffade honom igår..

Katja

sv: kompisar & så ,själv ?:)

Natalie

Så lite så =)

c

hahahaha nej men precis, den man minst trror kan vara den personen. men med tanke på hur han reagerade när kim berättade så tror ja ändå inte att det är han, :O

O L I V I A ' ♥

sv; okej kul :D



skulle du kunna rösta på mig här : http://livelovelearn.blogg.se/2010/april/rosta-pa-de-fem.html

jag är nummer 5, tack sötis :)<3

photoblog by malinhe,

SV. okej! :)

maria

sv: hihi aa ;)

aa, det är han! :)

kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: