by amanda

| Vardag
Hej sötnos ! Jag sitter hemma med annie hunnie bunnie, mysigt !
Idag har efter skolan så drog jag, hanna och natou in till slussen. Åt lite på donken och sen åkte vi in till centralen. Hanna köpte en foundation och efter det så drog vi hem till Natou. Fixade oss lite och gick sen till centrum och träffade Emil, Leo och någon mer. Men vi gick efter bara en liten stund. Vi åkte lite tunnelbana och sen drog Hanna hem. Så jag och Natou gick hem till mig. Vi gjorde typ ingenting men efter en stund så drog vi och träffade Emil, Leo, Jerry och Muffe. Efter en stund kom även Tanya & Emelie. Vi chillade galet, men efter en stund drog jag och träffade alla tjejor istället. Jag orkar inte skriva alla, vi var 11 stycken. Men jag och Annie pallade inte följa med dit dom skulle så istället så gick jag och Annie till centrum igen och stog en stund med Muffe och Leo. Men vi drog snabbt därifrån för att åka till Hammarbyhöjden och träffa Tim, Radwan och två till. Vi gick typ runt i skogen och så, men efter en stund blev jag och Annie tvugna att gå hem. Vi åt lite och nu sitter vi framför datorn. Men vi ska nog kolla på film eller något så jag kommer förmodligen inte att blogga mera ikväll. Men vi hörs imorgon, då svarar jag på komentarer också. Pussar & Kramar ♥
Elin

Hejhej! Anmäl dig gärna till månadens blogg, http://elintoreborg.blogg.se/2010/april/manadens-blogg-anmal-er.html :)

Sara

Sjukt cool header :-)

har du gjort den själv?

Linn-Lay

Godmorgon :D

sagha

godmorgon:)

l i n d a

fin blogg =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: