by amanda

| Vardag
nu har jag lockat/vågat håret, super snyggt men ser lite barnsligt ut på mig :)
men jag måste ju variera ? haha, sitter och lyssnar på musik och kollar lite bloggar.
jag bloggar nog senare, i think. pussar amanda <3
hejannw

ska snart gå ut med hunden :) själv?

emelie

åh gud vad skönt! har ni haft det bra?

hejannw

mysigt ;D

hejannw

vara med pojkvännen, gym, shoppa och jag konfimeras :)

Emelie

Söt bild :)



Sv: oh gu så underbart ^^)

ja hehe inge värme här inte :S

aww

fint hår <3

maria

sv: aa, det har jag :)

sj då ? :)

kram!

Pajala

okej gud va härligt :)

hejannw

en månad på lördag

Annika

mm :)

Varit i skolan och hos en kompis, dudå ? :)

hejannw

haha, tack så mycket ;)

sandra

ja sen är min dator så seg så pallar inte :P

hejannw

har du pojkvän? :)

Annika

Okej okej :)

maria

sv: aa, ja vet -.-

vart bor du ? :p

asså vilken stad.

kram!

aww

du passar i det :d

sandra

japp så är det :)

hejannw

okej :)

alexandra

du har så fin hårfärg :)

aww

jagmed, hihi



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: