by amanda

| Vardag

jag har suttit och kollat på två avsnitt av andra avenyn, så har gråtit en hel del. för er som kollar, det får f*n inte vara kim ! hur som helst så ska jag svara lite på komentarer och sen hoppa in i duschen. så vi hörs kanske senare, pussar amanda <3

Cajsa

härligt! :D

jo, det är okej med mig. :) trött som FAN dock..^^ kom precis hem från de två sista föreställningarna. :P

maddson

Haha jag grät oxå x(...

sandra

haha japp ^^

jag har missat så mkt av andra avenyn så kollar inte längre.

CAMIE

SV: Ingen fara ;D Härligt att vara utomlands förresten^^,

Allt är bra med mig =) Hur äre med dig da? :D



Tack så mycket! ^^,

hanna

nej, jag vill inte att de ska va kim.. inte alls :/



allt bra med dig? :D

ABSSOLUTAARNELA

säger som dig :O det kan inte vara kim! :(

Katja

sv: hihi :)

FlizanLizan

sv: hehe aa :P



Jag håller med jag vill inte heller att det ska vara Kim :/

maria

sv: hihi :)

okej, vad kul! :)

vad bra då! :D

kram!

O L I V I A

sv; okej nice :D

Ida

Svar; Det är bra :) själv då?

Emelie

SV: Ja okej mjo de e sant, men härligt att resan var lyckad! fint väder? :)



Tack har haft de fint i sverige :)

emelei

jaha, vart utomlands har du varit då?:D

allt bra medmig*! med dig då?

linnea

sv: bara bra, sj? =)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi ja verkligen :)

tack så jättemycket :) <3

Emma

ingenitng :d duåd

aww

NEEEEEEJ, INTE KIM :(( gud, satt & lep igår..



de ebra, sj?<3

moa

sv: åh va fuskigt!

vill oxå åka utomlands ;) men solen börjar komma här nu ju! :D



va skönt

Anonym

hahha det är kim :D han är besatt av liv



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: