by amanda

| Vardag
Nu har jag ätit middag, svarat på komentarer, kollat bloggat och en massor annat. Jag ska försöka plugga också men jag väntar på ett mail av min lärare. Utan det kan jag inte börja jobba, tyvärr ;) Haha, har super ont i magen som vanligt så ska bara ta det lugnt och mysa hemma. Vi hörs senare, pussar amanda <3

det är blixten som gör att bilden ser lite konstig ut :)

Och föresten, grattis till Matthias som fyller 20 idag =D
Sabina

sv/ Vad gör du för skoj då?

LINDAVIOLA!

sv; Det är okej, bättre än vad det har varit. Själv då =)?

Katja

sv: det hoppas jag med! :)

vad gör du då?

kram

C E C I L I A ♥

sv: haha oj jäklar ;)



Pussar <3

Katja

sv: är med en kompis :)

kram

sandra

Det är lugnt!

Nja, han har varit så arg så har mest låtit honom vara.

Men vi ska träffas någon gång i veckan som sagt.

sandra

Ja det hoppas jag med!

vad har du för dig annars då?

Katja

sv: pluggar lite ^^

tack :)

hejannw

skötn :)

Sabina

sv/ Okej vad mysigt :) jag pluggade lite men nu orkar jag inte mer haha..

sandra

okej ^^

jag ska kolla på hockeyn snart ^^

I D A :)

sv. ja kanske måste göra det :S



ha en bra kväll!<3

Emma

okej :d nice

Lena

sv: yes, förutom skola&prov då hehe...

själv? :)

my johansson :)

hej kan du göra en header till mig ? :) du hade en jätte fin header ! <33 min msn är [email protected] . asså om du villgöra en :D<3

photoblog by malinhe,

SV. tackar! :D

Annika

okej härligt :) vart har du varit på semester då ? :)

Anonym

hej!fin blogg,

har en blogg fast om en tjej, miley cyrus. Hon är en känd 17 åring och är mycket talangfull. om du inte gillar henne eller inte har någon anning om henne eller nåt annat kolla in min blogg! jag lovar att du kommer gilla henne och bloggen,

ps:lämmna en kommentar

C E C I L I A ♥

sv: Haha, förstår det ;)



Pussaaar

hejannw

helt okej :) själv?

Neha

Oj det var inte lite bränna det:P

ronja

vad kul med solbränna :)

matilda

NICE solbränna, hur har du lyckats få den? Var det i spanien eller var det nu var någonstans..? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: