by amanda

| Vardag
Nu är jag äntligen hemma, det trodde jag inte. När vi kom till flygplatsen i teneriffa så berättade fritidsresor för oss att vi förmodligen kommer att åka direkt till stockholm. Och sen när vi sitter på flyget så fick vi beskedet. Så jag har suttit på flyget i typ 6 timmar och är äntligen hemma ! Ska duscha och fixa mig lite för att sen träffa annie och filippa, kanske någon mer. Men innan det så ska jag och familjen till donken för att äta. Vi fick ingen mat på flyget :p Hahah, men jag berättar mer om allt vi gjort, bilder och så senare ikväll om jag hinner. Det beror på när jag kommer hem och hur mycket jag har att göra. Det blir ju skola imorgon "/ Menmen, vi hörs senare. Pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: