by amanda

| Vardag
Om bara några timmar kommer taxin som ska skjussa oss till flygplatsen. Vilket innebär att jag snart kommer gå och lägga mig så jag orkar upp. Jag kommer inte ha med någon dator, men jag kommer att blogga från internet-café lite då och då. Jag ska i allafall försöka att göra det. Jag kommer ha med min mobil, men den kommer vara avstängd nästan hela tiden. Då och då kommer jag sätta på den för att kunna skicka iväg ett sms. Men eftersom jag kommer uppdatera dåligt så har jag fixat så mina bästavänner kan ta över bloggen medans jag är borta. Så de kommer blogga åt mig och så, jag vet tyvärr inte om de kommer att svara på mina komentarer, men det märker ni ;) Komentera gärna i allafall och fortsätta läsa ! Pussar amanda <3

tack för att ni hjälper mig medans jag är borta :)



I D A :)

sv. ja det är mitt öga. Men det är photoshopat med ;D

sandra

hihi ja:)

FlizanLizan

sv: Jag tävlingsbowlar så det var en bowlingtävling hehe :P

IDALARSSON

inte ofta man får så snygga skor till ett så bra pris ;) jag hoppas verkligen du får det bra utomlands :)! kram

ABSSOLUTAARNELA

tack! :)



ja dunkar musik!!

I D A :)

sv. hih tack! vad tycker du om I D A S T A R!

? något som kanske är bra eller inte :D

Cajsa

jo, samma här. skulle ha gått och lagt mig för en och en halv timma sedan men då vill man ju inte sova liksom..^^

IDALARSSON

haha ja, man får väl göra det bästa av det ;) kram

Cajsa

natt natt sötaste! :D höres i morron? :)

Jossi

Sv; Härligt :)

Nja, jag är förkyld "/



Haft ett bra lov? :)

FlizanLizan

sv: Skit bra faktist ;)

Cajsa

attans då. :( du måste skriva när du kommer hem igen!? :D

I D A :)

sv. ja det är typ tips på kläder och sånt :D

Anonym

fina bilder :)

D A N I E L A ♥

- tack :D

I D A :)

sv. haha jaa! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: