by amanda

| Vardag
nu är jag hemma igen. det var super mysigt hemma hos farmor. halva tjocka släkten :) vi var där i flera timmar, och sen åkte vi till simpnäs för att kolla lite. så vi har precis kommit hem, ska sitta lite framför datorn och sen ska jag ta mig till farmor igen för att låna hennes dusch. vi har ju inget vatten ännu. vi hörs senare. pussar amanda

haha, jag fick champagne choklad av farmor och perre !
Cicci

nice vad gör du?

iiissa♥

sv: ^^, nee inte alls mkt(: dudå?

iiissa♥

sv: det är riktigt skönt äre!;d

Lexie

låter härligt :D

Cicci

SVARAR PÅ KOMENTARER

maddson

får jag smaka ?

Sabina

sv/ inget att tacka för :)

Anonym

Okej skulle vara jätte kul om du ville vara med i min tävling:P

LINDAVIOLA!

sv; japp :D.

E M A

hah takc :D

Jacqueline

GLAD PÅSK ! :D Vad har du gjort idag då? :)

mathilda

nice choklad amanda :O



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: