by amanda

| Vardag
jag träffade angelica för ett tag sen och vi satt ute och pratade. men efter en stund gick vi hem till henne. just nu håller hon på att fixa sig för att åka till haninge och jag ska snart träffa hanna sötnos. har verkligen saknat henne. jag vet inte vad vi ska göra, men jag bloggar så fort jag får tillfälle. pussar amanda <3

otroligt gammal bild !
sandra

ehm.. igår hade jag besöksrekord på 185 läsare :)

IDALARSSON

gud vad roligt! jag skulle också vilja fara utomlands ^^ kram

A Z R A !

sv: lugnt :D

I D A :)

sv. hihi okej ;D

sara

a det ska jag göra!

kan inte du läsa min blogg och säga vad jag ska göra för att få den bättre ?? :)

IDALARSSON

det förstår jag :)

sandra

tack:)

hur många brukar du ha?

A Z R A !

sV: nja ssert på tv haha drå? :D

sandra

okej men det är ju också bra :)

IDALARSSON

jag sov hos min pojkvän inatt så jag har varit med honom, sedan har jag bara duschat och så :)

CAMIE

Lugnt den finns ändå inte kvar!

sara

tack , det komemr faktiskt från lindex jag brukar inte köpa kläder där men jag gick förbi och den var så söt så jag köpte den. men det kommer en bild sen på dagens otfit och då jag har på den då ser du den bättre ! :)

håll utsik !:) <3

sara

svar på komentren på promenad.. : a vet men grej var min dator var jätte konstig och det gick inte ;S

men det går nu så nu blir det så ! :)

photoblog by malinhe,

SV.- inte mke alls, sjdå? :)

Jessica

Söt blogg ^^

ronja

sv: aa, jag ahr haft en bra dag! :) dudå?

Ciiz

mysigt mysigt :D

Lena

sv: jo de är bra :)

J U L I A♥

Okej (:

Anonym

tack sötnos :)

FlizanLizan

sv: Ja det e kul :)

Japp det har jag ;)

LINDAVIOLA!

sv; Okej, härligt =).

Vanja

SV Härligt (: Dagen och gårdagen har spenderats med fina vänner och kväll ska jag hem till mina kusiner (;

sagha

Okej härligt:P jodå:)

sagha

okej ja det förstår jag:D

I D A :)

sv. nja det händer inte så mycket hos mig har nyss ätigt mat. Och ar varigt ute på promenad med :D

emelie

kom precis hemD:

Emelie

Sv: ja va trevligt :)



Jag kom nyss hem från stan! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: