by amanda

| Vardag
som jag skrev tidigare idag så åkte jag till nacka forum med pappa. jag hittade ett par jätte söta skor som ni får se imorgon. efter det åt vi på tacobar och sen åkte vi hem. jag packade och så, sen satt jag lite framför datorn. efter det gick jag och mötte filippa så nu sitter jag hemma hos henne. jag ska sova här, och just nu håller hon på att städa. det behövs verkligen, haha ! men vi hörs senare eller imorgon. pussar amanda <3
sandra

det var så lite så :)

FlizanLizan

sv: jaha okok, jag svarra på kommentarer och håller på med en design :P

I D A :)

sv. tack så mycket detsamma. du har med en fin header ;D

jenniferheere

vad bra, det är super med mig också! :)

kram!

sandra

yes box :)

Emelie

SV: hehe okej va mysigt :D



tack så mkt :D

D A N I E L A ♥

- vsg:)

I D A :)

sv, bra att du är det :D

jenniferheere

jag har varit på stan och fikat, sedan har jag fotat& redigerat massa bilder, och nu hade jag tänkt att sova, vad har du själv gjort idag?

kram♥

Cajsa

jo det är bra. seg bara.::P ska typ gå och lägga mig snart..^^

SAra

De förstår jag hehe:P

FlizanLizan

sv: hehe så bra det e jag också :P

FlizanLizan

sv: åt danielas.se ;)

sandra

japp, du frågade det förut haha :)

Baow

sv: Ja det hoppas jag då iallafall! :)

julia

Gud vilken fin blogg du har (:

ebba

tackdu! :)

om det är någon som är söt så är det du! <3

A Z R A !

sV: okej, nja jag är faktiskt hemm ahah :D

kram

Kajsa

han är snygg!



Haft en trevlig fredagskväll?

sara

hejhej ,

jag har en fråga tröttnar du aldrig på att blogg med tanken på att du bloggat sen 08 ? asså jag är gganska ny med det så jag bara undra och förseten andvänder du bloglovin ? :) tack om du svarar !

linnea

sv: kompisar, sj?=)

Moa [mosiie.blogg.se] ~

SV: Okej, kul! :D

Betty :)

Heihei ! :) Jeg er en blogger fra norge, som kom innom din blogg. Jeg liker bloggen din veldig godt, og synes du skriver virkelig bra! Håper du forstår norsk, like godt som jeg forstår svensk ! :D Vi har campingvogn i sverige, så kan nok! :)

Linn-Lay

Godmorgon :D allt bra med dig en sån här fin vårdag då? :D

D A N I E L A ♥

- varsegod:) hur är det idag?

liza

sv: jodå, själv? :)

D A N I E L A ♥

- igår hade jag en bra dag, själv med?:)

MyzaaN - Princess Pink

fin din design har blivit ;) <3

Anonym

hej gå gårna in på min blogg http://itsabout.blogg.se



Gå in på den här länken och registrera dig man får massor med besökare



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=rebeccanordsten

I D A :)

sv. ett svar från igår (fredags) Jo jag har grillat och massor med sånt. Händer idag då? (lördag)

photoblog by malinhe, ♥

SVAR: inet så mke, självdå?:)

Emelie

Sv: hehe okej ^^



Vad händer idag? :)

ABSSOLUTAARNELA

tack :)

ja ska in till stan ;)

hejannw

vad gör du? ;)

One Tree Hill Blogg

Sv. Okej :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: