by amanda

| Vardag
jag sitter hemma hos filippa och gör ingenting speciellt. ska snart möta pappa någonstans för vi ska åka och kolla på skor. när jag kom till filippa tidigare idag så var filippa och elin här. vi satte på filmen "säg att du älskar mig" den var super bra, har sett den flera gånger förut. menmen, jag bloggar senare. pussar amanda <3
LINDAVIOLA!

sv; ja :D.

sandra

tack så mycket:)

hejannw

tack ;)

FlizanLizan

sv: Härligt,joda de e finfitn ;)

emelie

gör du då? :)

M o s i i e -

SV: Ikväll händer absolut inget. Själv? :D

Emelie

Sv: hehe okej ^^

Ikväll vet ja inte vad som sker, sj? :)

FlizanLizan

sv: vad haru för dig då? :)

CAMIE

Härligt ^^.



Du vill inte vara med och tävla om att bli veckans blogg hos mig ? Vore kul om så många som möjligt va med ^^,

Amanda

Fin blogg

EBBBBBBBA

tycker jag med!

hihi, tack. men det är du som är sötast här! <3

liiza

sv: okey tack för att du röstade! :D

S.

Den filmen är riktigt bra.

Baow

sv: Tack så mycket!

Hoppas jag kan locka dig att fortsätta läsa den då! :)

okej låter kul :)

D A N I E L A ♥

- jag har bara tagit det lungt,själv?:)

MyzaaN - Princess Pink

Tackar snäckan ;D <3

Emma

Hej sötnos!

allt bra med dig? :)



kan du göra mig en tjänst? Kan du kommentera dom sista inläggen (fotografierna) och berätta vad du tycker om bilderna jag fotograferat? Skulle uppskatta det väldigt mycket! :) TACK!



PUSS!

Annika

super :) okej okej.

LINDAVIOLA!

sv; jag har varit i skolan, sjlv då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: