by amanda

| Vardag
jag sitter och gör absolut ingenting. lyssnar på musik och små pratar lite på msn. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag känner att jag måste. så det här inlägget får bli kort. men nu ska jag tvätta bort smink och så, skönare utan :) hörs senare, pussar
ABSSOLUTAARNELA

varit med en kompis själv? :D

Jonna

Snygg outfit :)

D A N I E L A ♥

- yes.)

FlizanLizan

sv: Kolla din mail :P

sandra

kollade nyss klart på fotbollen, vad gör du själv då?

Amanda

Jag har lagt till dig nu

ABSSOLUTAARNELA

vi har bara drygat oss :D

FlizanLizan

sv: hehe okej och jag har svarat dig igen :P

sandra

Ja det gör jag :)

okej..

A Z R A !

lugnt :D

allt bra?

sandra

aa när jag var mindre :P

ABSSOLUTAARNELA

japp :D

matilda

söt bild bebo <3

sa du/han något? <3

A Z R A !

sv: härligt, samma här:D

sandra

okej, i vilket lag? :)

ABSSOLUTAARNELA

ingen anning än :) själv?

sandra

okej:P

rågsveds if

ABSSOLUTAARNELA

trevligt! :D

A Z R A !

sv: bara tagit det lugnt, durå ? :D

ABSSOLUTAARNELA

ja precis :)

sandra

japp men spelade inte länge :P

emelie

snyggt!!!

sagha

haft en bra dag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: