by amanda

| Vardag
jag var nere till vattnet och tog en massor med bilder, och sen dess har jag suttit och pluggat matte. ingenting som jag egentligen borde göra på lovet. men eftersom jag åker utomlands den 11 och måste plugga lite för att inte hamna efter så väljer jag att göra det nu istället för sen när jag är i teneriffa. ska snart till farmor på lunch/middag så jag bloggar när vi kommer hem därifrån. pussar amanda <3




Cassandra Olsson

okej härligt:)

har inte så mycket planerat, men på Tisdag ska jag till stockholm iallafall :)

matilda

var du där helt själv? har ni nära till vattnet? :)

Cicci

ska svara på alla söta komentarer :)

Lorissa

Var bor du? Det ser massor med mysigt ut :)



sv: jag ska nog testa ^^

Anonym

fina bilder:)

äta tacos tror jag sj?:P har du fått nått påskägg?

Anonym

Har du fått nått påsk ägg? isånnafall gå in på min blogg och var med i min tävling!:D

olivia the best !

sv; okejj okej :D va med kompisar :)

Love is forever ♥

tack detsamma! :)

PHOTONERDEN

Fina bilder :) Glad påsk!

iiissa♥

sv: hehe okej:) gooodis!<3 tacktacktack:D

aww

bra med mig med :D

LINDA!

okej :)

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

fina bilder <3

sirada

sv: vad bra! jo det är bra med mig tack :D haft en bra dag? :D

Glad Påsk! :D

LINDA

najs :) vart ligger det nånstans? :D chill ikväll sen imorn ska jag hem till en kompis å festa i helgen :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: