by amanda

| Vardag

nu har jag ätit, packat, hämtat tvätt hos pappa och kollat på film med mamma, + ätit dip med gurka och morot. första filmen vi skulle se på var sönder, och den andra var tråkig så vi har kollat lite på tv istället. nu ska jag svara på komentarer, lyssna på musik och kolla lite bloggar. så hörs vi senare, pussar amanda <3

här är yoghurt glassen vi åt idag. min är den till vänster :)

photoblog by malinhe,

SVAR: jadå, allt är bra med mig:)

själv?

Cecilia

Sv: Tack sweetie :)

Pussar

D A N I E L A ♥

- dem glassarna såg supergoda ut:D

matilda

Var det gott_



\sv\ jag ser teve, sj ♥

maria

Fin blogg! :)

allt bra med dej ? :)

Cecilia

Sv: Haha okej, då har jag den andra då (:

Tkr du verkligen att den är snygg?

Puss

Emma

Hej sötnos!

allt bra idag? :)

Har du hittat på nått roligt?



Puss

okej låter bra :)

Cecilia

Ser det bra ut nu ? :)

f

tack för frågan :)

maria

sv: hihi tack :)

det är bra med mej med ;)

kram

hehe tycker jag också (Y) :D

D A N I E L A ♥

- okej nej har jag inte:P

haha jo kanske det ;)

f

inte mycket, själv? :)

f

imorgon :)

f

okej :)

Cecilia

Sv: Hihi :)

Puss

Sara

Gott de ser ut :D

One Tree Hill Blogg

Åh så gott! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: