by amanda

| Vardag
förlåt för att jag bara försvann igår. men angelica ringde och ville träffas, så vi tog en promenad och sen sov hon hos mig. vi kollade på film och somnade jätte tidigt så jag hann inte blogga mer. när vi vaknade imorse så gick vi direkt upp och åt frukost, jag fixade mig lite och nu har hon precis gått. jag ska fixa mig klart och sen ska jag åka och möta ida någonstans. vi ska in till stan och kolla på en jacka åt henne. men jag bloggar när jag kommer hem, ikväll tror jag att det blir. pussar amanda <3
Cecilia -

Sv: Okej puss :) <3

Ciiz

det som stod

FlizanLizan

sv: idag ska jag träna sj? :)

sirada

sv: hihi okej :D vad kul! :D

Alina

ha en fin dag sötnos! :)

sandra

jag har varit i liljeholmen med min pojkvän, nu ska jag bara ta det lugnt. Vad ska du själv göra? :)

Anonym

:)



gymmat o städat :)

sj?<3



åhh snygg bild ;D

sandra

okej det låter kul :)

Anonym

trevligt :)



håller med ;DDD <33

LOVE HIM haha

sandra

mm :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: