by amanda

| Vardag

Hellu bitches, idag har det varit en riktig super dag. det var jätte kul att få träffa cecilia igen, vi har inte träffats sen midsommar. vi möttes i t-centralen och sen gick vi och fikade på caféet inne i åhlens city. vi satt på uteserveringen och pratade en låång stund. efter det gick vi och kollade i lite affärer. och sen gick vi runt hur länge som helst och letade efter ett ställe som man kunde ta hål i örat på. till slut bestämde vi oss för att åka till kärrtorp och ta där. cecilia tog hål, och hon var jätte duktig. när vi var klara så åkte vi till skanstull och åt på donken. kollade lite till och sen åkte vi hem till mig. sjöng singstar och kollade på tv, vid 9 åkte hon hem. men vi hörs om en stund. pussar amanda <3

sandra

ja:)

hur har din dag varit?

sandra

det låter bra det!

sandra

haha japp!

vad gör du nu då?

matilda

okej då..

tycker du pablo och jag ska se den?



han är så söt. bara för att vi började bråka, så kännde han sig fett dum så sen när han sa förlåt så bjöd han mig på bio :D så vi ska göra de på lördag ;) sweet, huh?

ABSSOLUTAARNELA

tack! :D

ABSSOLUTAARNELA

har varit med en kompis, självdå? :D

åhja, har du? :)

sandra

okej :)

jag gör inte alls mycket, ha tråkigt som bara den!

D A N I E L A ♥

- okej jag har aldrig sett den i rl :D

ABSSOLUTAARNELA

mysigt! :)

åh tack raring! :)

sandra

japp!

S.

Vad fin bild.

M I M M I

sv: jaa då det har jag haft, dudå? :)

Anonym

mys med fika :)

Ellen.

hihi tack, du är jätte söt du med :)<3

Anna

sv: jag vet inte, det återstår att se :) sj då ?

Emma

sv: tack :D

D A N I E L A ♥

- jadå själv med?:)

linnea

sv: jadå, sj? =)

liza

sv: jodå :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: