by amanda

| Vardag
Godmorgon sötnosar. Jag vaknade för drygt 30 minuter sen och har precis kommit ut från duschen. Jag ska snart äta frukost och göra mig i ordning och sen ska jag ta mig till stan för att möta Cecilia. Vi ska fika i gamla stan tror jag. Men jag bloggar innan jag drar hemifrån för nu måste jag fixa mig. kisses
linnea

sv: okej =)

jaa, jag vet det är nåt fel typ...

C A R O L I N E ♥

- va mysigt! :)

jag ska äta på resturang för min lillebror fyller fjorton, sen blir det mys med älskling (:

linnea

sv: Okej, tack för hjälpen om det funkar =D

OLIVIALEGEND

sv; okej trevligt :D

tack :)

det låter bra det! :)



jag ska sminka mig precis, du själv då? :)

liza

sv: inte mycket, dudå? :D

Emma

vet inte, kompis tror jag, själv<3?

FlizanLizan

sv: Härligt ;)

hehe okej nice! :)

hehe :D

Victoria

SV: Haha, aa. XP



Varför döper du alla dina inlägg till "by amanda"? :O

Haha.



PUSS&KRAM

XOXOXO

C A R O L I N E ♥

- ja absolut :))

god mat och sånt härligt!

Sagha

ja absolut sj`?:P

C A R O L I N E ♥

- det beror väl på vilken resturang man är på? :)

linnea

sv: det funkade =)

Ciiz

tack tack :)

bara bra, hur mår du själv? :)

sandra

oj vad jag känner igen den där tjejen du har på fotot :O har hon en bror som heter Patrik?

Sagha

inget speciellt själv då?:P

sandra

dem bodde på våran gård förut :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: