by amanda

| Vardag
nu börjar jag bli riktigt trött. ska tvätta bort smink och göra mig i ordning och sen lägga mig i soffan och kolla på en film. jag tror det blir twilight. jag bloggar så fort jag vaknar imorgon. ska vara med cecilia då, det var jätte länge sen så har saknat henne. men vi hörs imorgon. pussar amanda <3

bild från igår.
Sagha

Okej:D

Anonym

härligt :)

bara bra tack <3

Anna

sv: ok najs :D

nathalie

sv: Okej! :-) Det är bara bra med mig!:_)

Göra på onsdag? Kram

LINDAVIOLA!

sv; jag pluggade lite, sjlv då =)?

sandra

mysigt:)

jag var på fotboll i går:P

linnea

Inte mkt alls, sj? =)

OLIVIALEGEND

sv; igår så var jag meden kompis :) själv?

Linda

alltså den var väl helt okej, men slutet förstörde hela filmen, för det hände liksom ingenting speciellt. ;S <3

tack sötnos, detsamma!

C A R O L I N E ♥

- tackar sötan! :)

vad ska du göra idag?

LINDA

aa, ja vet det tyckte jag också därför jag gick och kollade, men filmen var inte lika bra enligt mig men värld att se iallafall och få en egen uppfattning om den,<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: