by amanda

| Vardag
jag är trött och uttråkad. har suttit och läst jackies blogg länge och den är verkligen super bra. jag lyssnar på musik men börjar tröttna på låtarna. jag vet inte vad jag ska göra. jag tror jag sätter på en film och smsar lite. men sitter nog kvar framför dator en liten stund, jag orkar inte sätta på en film ännu för då kommer jag att somna. men jag bloggar nog senare. pussar amanda <3
Sabina

sv/ jodå haft en finfin dag, dudå? :)

sandra

snygga skor :D

Sagha

Okej:P

Linda

Jag såg på sebbe

okej :) <3

yessssboxx :D

FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Okej, kul :D

sandra

haha det förstår jag;)

Sagha

inget speciellt själv då?:D

sandra

haha aa:D

Sabina

sv/ okej vad skönt :)

Anonym

snygga skor :)

Anonym

snygga skor :)

Anonym

snygga skor :)

sandra

inte mycket alls, själv då?

sandra

okej, naajs :)

Anonym

vsg :)

allt bra?<3

sandra

vad har du gjort idag då? :)

kanske redan frågat det haha!

Fanny

svar; jag har åkt slalom, vad har du själv gjort? :)

M I M M I

Snygga skor :)

Anonym

Diggar dina skor!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: