by amanda

| Vardag
Hej sötnosar. Jag sitter hemma hos filippa och har precis kommit hem. Vi har varit i stan. Kollat runt, ätit på tacobar och varit lite med emil och matte. Vi kollade som sagt på bio, och filmen var så otroligt bra ! Ni borde se den. Hur som helst så åkte vi hem till mig efter och hämtade grejer och sen promenerade vi hem. Nu ska vi små kolla på tv och sen sätta på en film. Så jag bloggar mer imorgon, pussar amanda <3

bildbrist
E M M A

vi gjorde intr mkt :D

FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Skönt o höra :D

Anna

sv: ska på stan en sväng :) sj då ?

Emma

okejokej härligt, det är bara bra:)

Lexie

låter trevligt :)

linnea

sv: okej =)

Victoria

SV: Nä, jag har varit hemma och hos mormor&morfar och så.. ;)



PUSS&KRAM

XOXOXO

jodå, själv? :)

liza

sv: okey kul :p

FlizanLizan

sv: Joda de e bra sj? :)

Amanda

sv: joda det är det väl! :)

Själv?

sandra

ja lite hungrig bara :)

hur är det själv?

FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Idag blir det nog att plugga hela kvällen :P sj då? :)

Fanny

svar; tack så mycket! vad glad jag blir! :)

LINDAVIOLA!

sv; Det är bra, sjlv då =)?

Emma

Förlåt för sent svar!

Det är bara bra med mig tack :)

allt bra med dig idag? ^^

hittat på nått roligt? :)



Puss!

molly♥

mysigt :)

linda

jag har varit på bio. sj? :) <3

A

Kika gärna in min blogg om du har tid och lust :D

sagha

Hej har precis skaffat bloggsvar så passa gärna på att ställa några frågor:) Om du är intresserad av att ha bloggsvar du med (om du inte redan har) så kan du lägga en kommentar i mitt bloggsvar inlägg. Så lottar jag ut tre stycken:)

Linda

tack så mkt:D

S.

Vad kul att filmen var bra.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: