by amanda

| Vardag

det här är sista inlägget som jag skriver innan jag drar hemifrån. jag är äntligen klar och det verkar filippa också vara så vi ska snart mötas. jag vet fortfarande inte vad vi ska göra innan bion börjar. kanske gå och kolla lite på kläder? vi får helt enkelt se. men jag bloggar så fort jag får tillfälle. pussar&kramar amanda <3

olivia the best !

sv; okej niice :D

sandra

okej trevligt :)

LINDAVIOLA!

sv; härligt tjejen!



Ps. Heta bloggtips hos mig!

härligt hörru! :)

Fanny

Jättefin blogg! :)



kika gärna in min! :)

linda

vad härligt!

jo det är bara bra ♥

Lorissa

Kul kul med bio och bästis!'

jag ska nog bara vara med sambon, kanske ta en promenad och måla någon härlig tavla :)

FlizanLizan

sv: hehe och jag har svarat igen :P

Anonym

jag har kollat på min serie, som jag skrev typ 100 gånger sj då

Amanda

sv: Tack sötis! :)

Maja

vi var vid backen och drog en chill med en massa andra poolers:}

nathalie

sv: nej varit och umgåtts med min vän & nu ska jag laga mat. Hur är det med dig då? :-)

Kram

S.

Sv: Tack

Linda

Okej:) <3

liza

sv: jag vet inte sjävl? :D

MyzaaN - Princess Pink

Det var så lite så:)

ah ringde pappa men han jobba eftermiddag så han slutade klockan 10 & sen visste han inte om han orkade han skulle se i mon annars fixar jag de när jag kommer hem till pappa...:P kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: