by amanda

| Vardag
nu har jag duschat och klätt på mig. ska snart fixa håret och sminka mig. sen ska jag möta filippa någonstans. vi ska på bio, men inte fören klockan 19.00 så vad vi ska göra innan vet jag inte riktigt. vi ska i allafall äta middag på tacobar, mums ! men jag bloggar sen innan jag går hemifrån. pussar amanda <3

spola fram 30 sek
matilda

HAHA jag kan göra både, hoppa & skutta :D

matilda

nej fifaan jag orkar inte hahah xD

LINDAVIOLA!

sv; jag mår bra, själv då =)?

FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jo det är bra med mig ;) själv då? :D

linda

hejhej gumman :)

allt bra? <3

matilda

såg ni the bounty hunter?

älskling



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: