by amanda

| Vardag

Godmorgon :) jag vaknade för en stund sen men har legat i sängen och smsat. håller på att äta min frukost nu men ska snart hoppa in i duschen. jag måste få tag i filippa också men jag tror att hon fortfarande sover. jag får ringa henne senare. vi ska nämnligen träffas idag =D men jag bloggar senare när jag vet mer om vad vi ska göra idag. puss&kram ♥

MyzaaN - Princess Pink

yähs :D pussar :D

matilda

tack bebo <3 vad gör du just nu? :)

maja

kompis idag, sj? :)

olivia the best !

sv; idag så ska jag bara ta det lugnt :) själv?

FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack :)

matilda

samma, men jag ska SKUTTA :)

sandra

igår var jag för det mesta bara hemma och tog det lugnt, själv då+ :)

maja

kul:D

E M M A

jaaaa:D

Jacqueline

svaR Gud vad mysigt! ;-D

Vad ska du göra denna måndag? :)

E M M A

träffa en kopmpis:Ddudå

LINDAVIOLA!

sv; Jag ska plugga, själv då?

matilda

åhh, det vill jag också göra :O

FlizanLizan

sv: Jag har svarat på det :P

LINDAVIOLA!

sv; Mysigt =).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: